Metropol Blog

Dijitalleşmeyle birlikte birçok iş akıllı yazılımlarla kolaylaştı, Bu durum  operasyonun verimliliğini arttırırken maliyetleri düşürüp aynı zamanda daha çok işin yapılmasını sağlıyor. Müşteri deneyimini iyileştirmek Çalışan verimliliğini arttırmak Değişim kültürünü yaymak Yeni teknolojiler ile yeni iş sahaları oluşturmak Rekabet gücünü arttırmak Gelirleri arttırmak Hızla değişen dünyaya ayak uydurmak        Dijital dönüşüm, rekabet etme, yeni iş alanları

Pazarlamanın dijitalleşmesi

Pazarlama, müşteriyle başlayıp müşteriyle biten döngünün devamlılığını sağlayacak stratejik ve taktiksel çalışmalar bütünüdür. Müşteriyi anlamak pazarlamanın başladığı yerdir. Müşterilerin dijitalleşmesi markaların pazarlama faaliyetlerinin dijitalleşmesini de yönlendirmektedir. Online da artan nüfus, pazarlamacıların ilgisini dijitale yoğunlaştırdı ve müşteriyle buluşabileceği yeni temas noktaları getirdi. Pazarlamanın dijital kanalındaki gelişmeler kurumların müşterilerini daha iyi anlamalarını onlara en uygun ürün ve

Çalışanların dijitalleşmesi

Çalışanların dijitalleşmesini iş gücünün dijitalleşmesi olarak düşünersek, görünmeyeni görebilir duyulmayanı duyabilir kas gücü olarak normal bir insanın yapacağından fazlasını yapabilir hale geldik. Eskiden çalışanlar üretime kattıkları kas gücü ile var olduklarına inanmışlardı. Bu yüzden 90 lı yıllarda otomasyon nedeniyle işini kaybedeceğine inanan ve otomasyona direnen çalışanlar oldukça fazlaydı günümüzde ise bu endişe *yapay zeka işimi

Firmalar, e-Dönüşüm süreçlerine e-Fatura, e-Arşiv ve e-Defter uygulamalarını hayata geçirerek başlıyorlar. Bu uygulamalar sayesinde tüm bu işlemler elektronik ortama taşınıyor. Böylece tüm muhasebe işlemleri hızlandığı gibi eski faturaların dijital ortamda saklanması ve istendiğinde rahatlıkla bulunabilmesi sağlanıyor. Ayrıca kâğıt, mürekkep, basım, kargolama gibi maliyetler ciddi oranda azalıyor. e-Dönüşüm’ün sağlamış olduğu en büyük tasarruf zaman. Neden e-Dönüşüm? Her alanda

Günümüzde siparişleri geleneksel metotlar yerine dijital araçlarla alıp düzenleyerek maliyet ve vakitten tasarruf edebilirsiniz. Sipariş takip programı nedir? Avantajları nelerdir? Sipariş takip programları, müşterilerden aldığınız talep ve siparişleri daha hızlı görüntüleyip bunlara dair aksiyonları daha seri ve verimli şekilde gerçekleştirmenizi sağlar. Müşterilerinize ister doğrudan hizmet veriyor olun ister ürün satışı yapın, günümüzde siparişleri geleneksel metotlar

Stok yönetimi nedir, neden yapılır?

İşletmenizin kârlılığını artırmak, stok ve üretim maliyetlerinizi en aza indirmek için iyi bir stok yönetimine ve bunu kolayca yapmanızı sağlayacak bir online programa ihtiyacınız var. Stok yönetimi neden yapılır? Stok yönetimi, imalatın düzenli biçimde sürmesine yardım eder. Malzeme eksikliği yaşanmaz ve üretim aksamaz. Böylece, artan taleplere karşı hazırlıklı olunur, hem de üretimden sevkiyata kadar tüm

Sizin için en doğru ERP sistemini nelere göre seçmelisiniz?  İşletmenizin  tüm verilerini bir araya getirip etkin sonuçlar çıkarmak olan ERP yazılımlarında, sizin için en uygun ERP sistemini seçmeniz çok önemli. daima önde ve güncel kalabilmek için, ERP sisteminizin de dünyayla entegre, değişimi yakalayan bir yazılım olması gerekiyor. 1. ERP seçim ekibi;Doğru ERP yazılımını seçmesi için, İşletmenin

KOBİ’nize yol gösterecek tavsiyeler

Hayallerinize şirket de kurdunuz, ve KOBİ statüsünde iseniz girişiminize daha iyi bir gelecek planlamak için KOBİ’lerle ilgili daha çok bilgi sahibi olmak ve hayat kurtarıcı tavsiyeler edinmek ister misiniz?  Büyük bir kitleyi temsil eden KOBİ’ler, küçük olmanın sağladığı rahat hareket alanı sayesinde değişen koşullara daha kolay ve hızlı biçimde adapte olabillir, organizasyonlarına teknolojik yenilikleri uygulamak

CRM Nedir?

CRM NEDİR? Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çözümleri ile müşteri ilişkileri deneyimlerinizi kişiselleştirerek, potansiyel ve mevcut müşterilere temas eden her alanda güçlü bir yönetim ağıyla pazar dinamiklerini fırsata çevireceksiniz. Temel müşteri verilerinden satış sonrası desteğe kadar müşterilerle ilişkili bütün süreçleri kapsayan CRM, işletmelerin müşterilerini daha iyi tanımasını sağlar.  Saha operasyonlarından kampanya planlamaya ve sıcak satış süreçlerine kadar,

E-Dönüşüm

E-Defter nedir? Elektronik defter (e-defter), şekil hükümlerinden bağımsız olarak vergi usül kanununa ve/veya Türk Ticaret Kanununa göre tutulması zorunlu olan defterlerde yer alması gereken bilgileri kapsayan elektronik kayıtlar bütünüdür. Bu sistemde defterlerin dijital ortamda oluşturulması, kaydedilmesi ve , depolanması sağlanır. Verileriniz  Maliye Bakanlığı’na elektronik imzayla berat verilir. Kimler yararlanabilir ? 1 Sıra No’lu Elektronik Defter

Üretim planlaması nedir? Üretim planlama, müşteri taleplerini karşılayacak ve üretim ortamındaki makine, ekipman ve işgücü gibi kaynakları kurumun performans hedefleri doğrultusunda kullanacak şekilde üretim faaliyetlerinin organize edilmesidir. Üretim planlaması neden önemlidir? İşletmenin makine, ekipman ve işgücü gibi kaynaklarının kullanımını organize eden üretim planlaması, nihayetinde müşteri taleplerinin doğru şekilde karşılanmasını sağlayan önemli bir süreçtir.üreticilerin hem müşteri

TOP