Metropol Yazılım

Telefon Destek: 444 1 229
  • Harita ve Konum
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
  • Sektörel Çözümler
  • Hizmetler
    • Mikro Yazılım Satış ve Desteği
    • Bakım Anlaşmaları
    • ERP Danışmanlık
    • Satış ve Kurulum
    • Bulut Bilişim
    • Yedekleme Hizmeti
  • Ürünler
    • Mikro Fly
    • Mikro Jump
    • E-Dönüşüm
    • Müşavir
  • Metropol Blog
  • Referanslar
  • İletişim
  • Home
  • Genel
  • Pazarlama Stratejisi ve Pazarlama Planı Belirlemenin İpuçları
 
Perşembe, 12 Eylül 2019 / Published in Genel

Pazarlama Stratejisi ve Pazarlama Planı Belirlemenin İpuçları

Pazarlama stratejisi her şirket için çok önemlidir. pazarlama planınızı en faydalı şekilde belirlemeniz için birkaç faydalı bilginin işinize yarayacağını düşünüyoruz.

 

Firmaların Pazar rekabetinde etkin rol oynaması ve hedeflerine ulaşması için  pazarlama, fiyat, kampanya, reklam analizinin yapılması çok önemlidir.

Hedef kitlenizin tespiti için;

  • İlk hedef kitleniz kimlerdir, iş fikriniz nedir?
  • Pazarda benzer çözümler var mıdır?
  • Müşterilerin memnuniyetsiz oldukları ürün/hizmetler var mı?
  • Maliyetlerinizi karşılamak için ne kadarlık satış hedefiniz ne olmalı?
  • Ürünlerinizin farklı olması için hangi özellikleri katabilirsiniz?
  • Ürünlerin hedef kitle için  sağlayacağı faydalar nelerdir?
  • Hedef kitledeki müşterilerinizin satış sonrası beklentileri nelerdir.?

Rekabet analizi yapılırken rakiplerinizin yıllık satışları, yöneticileri, güçlü ve zayıf yönleri, ürün alternatifleri, fiyat yapıları, pazarlama faaliyetleri, ürünlerinin tedarik kaynaklarını bilmeniz gereklidir.

Pazarlama planını oluşturmak için öncelikle doğru müşteri doğru ürün eşleştirmesi yapılmalıdır. ürün/hizmetin cazip bulabilecek müşteride, kullandığınız mesajın nasıl etki sağlayacağı, fiyatlandırma, paketleme ve kargolama süreçleri de önemlidir.  

Reklam kampanyalarınızda Müşterinizin aklında kalmayı başarmak satışlarınızın ilk adımıdır. Reklamın fayda sağlayabilmesi için; neye ve kimlere yönelik reklam yapılacağı net olarak belirlenmelidir.

  • Tweet

What you can read next

E-Serbest Meslek Makbuzu Mikro Yazılım Programlarımızda Nasıl Uygulanır?
2020 KDV indirimleri hangi hizmetlerde geçerli olacak?
e-Defter Hakkında Doğru Bilinen Yanlışlar!

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yazılar

  • Serbest meslek makbuzu (SMM) nedir?

    e-Serbest Meslek Makbuzu serbest meslek makbuzu...
  • Enflasyon Muhasebesi Nedir? Nasıl Yapılır?

    Enflasyon, genel olarak fiyat seviyelerinin art...
  • 2023 e-Defter Zorunluluğu

    e-dönüşüm uygulamalarının kapsamının her geçen ...
  • Windows Server 2012 desteği Ekim 2023’de sona eriyor!

    Microsoft, Windows Server 2012/2012 R2’ni...
  • 509 Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği’nde Değişiklikler Getiren Tebliğ Resmi Gazete’de Yayımlandı!

    509 Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği’...
  • GetirÇarşı’da İşletmeniz Varsa; Stok, Fiyat ve İşletme Yönetimi Mikro Yazılım’la Çok Kolay!

    Mikro Run, Mikro Jump ve Mikro Fly üzerinden Ge...
  • Geriye dönük fatura kesilir mi?

    e-Fatura sisteminin kapsamı her geçen sene geni...
  • Bütçe planlama nedir?

    Bütçe planlama işletmelerin gelecek dönem çalış...
  • Türkiye 1.’si Metropol

    Mikro Yazılım 2020 Yılı Tüm Türkiye Satışlarınd...
  • Satış Sürecinde Müşteri Kazanma Stratejileri

    Satış ekiplerinin performanslarını iyileştirmel...

ÖN BAŞVURU

Ön başvuru için formu eksiksiz doldurun uzman ekibimiz sizi hemen arayıp bilgilendirsin.

SİZİ ARAYALIM?
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
  • Sektörel Çözümler
  • Hizmetler
  • Ürünler
  • Metropol Blog
  • Referanslar
  • İletişim
  • Ödüller
  • Eğitim Sertifika Talebi
  • Mikrocu Clup (Yakında)
  • Banka Bilgileri
  • Ücretsiz Online Eğitim (Yakında)

Adres

Metropol Bilgisayar ve Yazılım Hizmetleri San.Tic.Ltd.Şti.

Fulya Mh. Bahçeler Sk. Şahin Apt. No:2 K:4 D:7 34394 Şişli, İstanbul Telefon: 444 1 229

TAKİP ET

  • instagram
  • Twitter
  • Linkedin
  • Whatsapp Business

2019 metropolyazilim.com.tr ♥ by

TOP