Pazar, 17 Mayıs 2020 / Published in Genel

Corona virüsün hayatımıza girmesiyle birlikte Dünyanın geri kalanı da yeni bir düzen için gerekli hazırlıkları yapıyor. Peki o çok bahsedilen “yeni normal” nasıl olacak? Üstelik belirsizliğini koruyan bir çok soru işareti varken belli olan tek şey, sona erdiğinde artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı.

Özellikle de iş hayatıyla ilgili önemli bazı değişimler olacağını tahmin ediyoruz. Artık şirketler lokal sistemler yerine her yerden, paylaşımlı çalışma alanı sunan kolektif merkezlerden ve uydu ofislerden de çalışma imkanı sunmaya hazırlanıyor. Uzaktan çalışmak, yalnızca evden çalışmak anlamına gelmeyecek. Home ofis, yerini esnek ve hibrit ortamlara bırakacak tüm personellerinin erişebileceği yazılımları bulut üzerinden kullanıma geçecek. Virüsün etkileri geçip çalışanlar yeniden ofise geçtiklerinde bir çok firma, evden çalışmanın avantajlarını zorunlu da olsa tecrübe etmiş ve gerekli alt yapı hazırlıklarını tamamlamış olacağı için örgüt yapılarında verimliliği artırmaya yönelik önemli değişiklikler yapmak zorunda kalacak.

Corona sonrasında iş hayatında gerçekleşeceğini öngördüğümüz bazı değişimler;
➡️Online sistemler gelişecek.
➡️Uzaktan çalışma yaygınlaşacak

➡️ Dijitalleşme kaçınılmaz hale gelecek
➡️Toplantı amaçlı ofis dışına çıkma ve seyahat azalacak

➡️Çalışanlar iş önceliklerini farkedecek
➡️e-ticaret perakendeden büyük pay alacak

➡️ IT ekibine bakış açımız değişecek
➡️Yöneticiler farklı liderlik özellikleri kazanmak zorunda kalacak.


➡️Denetime ve bürokrasiye dayalı kurum kültürleri değişecek
➡️Firmalar tedarik zincirlerini geliştirmek zorunda kalacak.

Sizde bu sürece kolay adapte olmak ve şirketinizi bir adam öne taşımak isterseniz Metropol Yazılım olarak dijital çözümlerimizin tümüyle yanınızdayız.

Pazar, 17 Mayıs 2020 / Published in Genel

Artık banka hesaplarınızı tek tek kontrol etmek yerine tek bir ekrandan bir bakışta kolayca görüntüleyebilirsiniz. 8 farklı bankanın özel servisleri ile entegrasyonu olan Mikro Online Hesabım Ekstre ile yalnızca bakiyelerinizi değil, belirlediğiniz tarihler arasındaki hesap hareketlerinizi de zahmetsizce takip edebilirsiniz.

Mikro Online Hesabım Ekstre nedir?

Mikro Online Hesabım Ekstre, Mikro Yazılım’ın tüm banka hesaplarınızı tek platformdan bir bakışta görmenizi sağlayan yazılımıdır. Küçük, orta ya da büyük ölçekli bir işletmeniz varsa Mikro Online Hesabım Ekstre’yi kullanarak tüm hesaplarınızı tek ekrandan kolayca takip edebilir, hesap hareketlerinize ait muhasebe sürecini kısaltıp, operasyonel yükünüzü azaltabilirsiniz.. Böylece zamanınız da enerjiniz de size kalır.


Mikro Online Hesabım Ekstre ile tüm banka hesaplarınız bir arada

Artık banka hesaplarınızı ayrı ayrı kontrol etmek yerine tek bir ekrandan kolayca görüntüleyebilirsiniz. Bankaların özel servisleri ile entegre olan Mikro Online Hesabım Ekstre ile yalnızca bakiyelerinizi değil, belirlediğiniz tarihler arasındaki hesap hareketlerinizi de zahmetsizce takip edebilirsiniz. Mikro Online Hesabım Ekstre ile ayrıca tek tek evrak oluşturmakla vakit kaybetmez, hesap hareketlerinizi otomatik olarak muhasebeleştirerek zamandan tasarruf edersiniz.


Mikro Online Hesabım Ekstre’nin sunduğu avantajlar

  • Ne kadar paranızın olduğunu bilir, kritik anlarda hızlıca karar alırsınız.
  • İş yükünüz hafifler. Her banka için ayrı şifreyle giriş yapıp, bankalardan hesap hareketlerinize bakmak zorunda kalmazsınız. 
  • Tek ekrandan, tüm banka hesap bakiyesini görürsünüz, ödemelerinizi buna göre koordine edersiniz.
  • Hesap hareketleriniz otomatik muhasebeleşir.
  • İş yükünüz hafifler.
  • Operasyonel açıdan maliyet avantajı sağlarsınız.


Mikro Online Hesabım Ekstre’yi kiralayabilirsiniz!

Mikro Online Hesabım Ekstre’yi yıllık kiralama modeliyle kullanabilirsiniz. Mikro Online Hesabım Ekstre’yi kullanmak için 1 bankadan oluşan ana paket’i satın aldıktan sonra çalıştığınız banka sayısına göre ek paketler alarak, ilerlersiniz.

 Banka SayısıYıllık Fiyat
Ana paket1600 TL
Ek 2 Banka21000 TL
Ek 5 Banka52200 TL
Ek 10 Banka104000 TL

Fiyatlara KDV dahil değildir.

Çalıştığınız bankada dilediğiniz sayıda hesap ve IBAN’a sahip olabilirsiniz, Mikro Online Hesabım Ekstre ile ek bir ücret ödemeden hepsini takip etme imkanına sahipsiniz.


Mikro Online Hesabım Ekstre ile ilgili sıkça sorulan sorular

1. Mikro Online Hesabım Ekstre ile hangi bankalarla entegre çalışabilirim?

  • Akbank
  • Albaraka Türk Katılım Bankası
  • Denizbank
  • Garanti BBVA
  • Türkiye İş Bankası
  • Yapı Kredi
  • TEB
  • QNB Finansbank

2. Mikro Online Hesabım Ekstre’yi kullanırken aynı yıl içerisinde farklı paketlere geçiş yapabilir miyim?

Mikro Online Hesabım Ekstre’yi kullanmaya başlamadan önce, bir yıl içerisinde başka bankalarla da çalışabileceğinize dair bir öngörünüz varsa sisteme o bankaları da dahil etmenizi öneririz. Başlangıçta satın aldığınız banka sayısı yetmemesi durumunda Ek2 , Ek 5, Ek10 şeklinde ek banka paketlerinden satın alabilirsiniz.

3. Neden Mikro Online Hesabım Ekstre’yi kullanmalıyım? Bu programı diğer banka entegrasyon ürünlerinden ayıran nedir?

Mikro Online Hesabım Ekstre; Mikro Run, Mikro Jump ve Mikro Fly programları ile tamamen entegredir. Böylece banka hesap hareketleriniz otomatik olarak muhasebeleşir. Bu da iş yükünüzü önemli ölçüde hafifletir.

4. Bankalar, Mikro Online Hesabım Ekstre ürününü kullanabilmem için ek bir ücret talep edebilirler mi?

Bazı bankalar online banka entegrasyon servisi için ek bir ücret talep edebilmektedir. Bankanın talep ettiği bu ücret bankalara göre değişkenlik gösterebilmekle birlikte sadece bankaya aittir.

Pazar, 17 Mayıs 2020 / Published in Genel

Coronavirus (Covid-19) tüm sektörleri olumsuz etkilerken, e-ticaret dünyasında adeta bir sıçrama etkisi yaptı.Mikro Yazılım ve e-ticaret alanında Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden Ticimax işbirliği ile Mikro Yazılım kullanıcılarına özel fırsatlarla e-ticaretin yolu açılıyor.

Mikro Yazılım, “Mikro Yazılım Avantajlar Dünyası” konsepti çerçevesinde hayata geçirdiği işbirliği ile, kendi ürünlerini kullanan ve büyümek isteyen şirketlere e-ticaretin önünü açarak büyümelerini desteklemeyi hedefliyor.

Bu kapsamda Mikro Yazılım ve yine e-ticaret sektörünün önde gelen şirketlerinden Ticimax işbirliği ile Mikro Yazılım kullanıcılarına özel oluşturulan e-ticaret paketini kullanabilirsiniz. ➡️Mikro Yazılım ve Ticimax’lı e-ticaret’in Mikro Yazılım kullanıcılarına sunduğu avantajlar nelerdir?
Firmalar;

  • 1 günde e-ticaret sitesi açıp satışlara başlayabiliyor.
  • Bulut e-ticaret altyapısının gücü ile güncel ve güvenli bir e-ticaret sitesine sahip olabiliyorlar.
  • E-ticaret sitesine sınırsız ürün, kategori ve içerik ekleyebilirler.
  • Farklı pazarlama araçlarıyla satışlarını artırabilirler.
  • Gelişmiş SEO uygulaması sayesinde arama motorlarında hızlıca üst sıralara çıkabiliyorlar.
  • Sosyal medya entegrasyonları ve üye olmadan alışveriş olanağı ile hızlıca sipariş alınabiliyor.
  • Kendi üye ve bayilerine özel indirim sunabilme olanağına sahip oluyorlar.
  • Tüm cihazlara göre kendini boyutlandıran responsive temalarla, mobil ziyaretlerini satışa döndürebilirler.
  • 7/24 teknik destek ve acil yardım hattını arayarak yardım alınabilir.
  • Ayrıca ücretsiz paket eğitimlerine katılarak Ticimax’ın yüzlerce modülünü daha aktif kullanabilme olanağı bulunmakta.
Perşembe, 12 Eylül 2019 / Published in Genel

2000’lerde milenyum çağıyla birlikte hayatımıza giren e-Dönüşüm Uygulamaları ilk önce; şirketler ve  devlet ile olan iş süreçlerinde başlamış  devamında şirketlerin birlikte çalıştığı şirketler ile olan ticari ilişkilerinde ve daha sonrada tüketicilerke olan iletişimlerinde görülmüştür.  Bu şekilde yaygın bir ağa yayılmasıyla beraber dünyanın e-Dönüşüm  sürecide başlamıştır.


e-Fatura’nın hayatımıza girmesi ile beraber kağıt faturaların elektronik ortamda oluşturulması ve iletilmesi süreci başladı. 2013 yılında e-Fatura ve e-Defter, 2014 yılında e-Arşiv Fatura ve e-İrsaliye, e-İmza, e-Makbuz, e-Mutabakat, e-Bilet ve e-Dekont gibi uygulamalar ile bu dönüşüm her alanı kapsayan bir süreç haline gelmiştir.

İş süreçlerinin tamamen elektronik, kağıtsız ortama geçişini sağlayan e-Dönüşüm Uygulamaları hem ticari faaliyetlerde hem de günlük yaşamdaki birçok süreçte operasyonun verimliliğini arttırırken maliyetleri düşürüp aynı zamanda daha çok işin yapılmasını sağlıyor.

Diğer şirketler ile olan rekabetiniz de hız ve maliyet açısından kıyasladığınızda çok daha avantaj sağlayarak  büyümenizi ve karlılığınızı arttıracaktır.

Basım, tasdik, saklama ve depolama yükümlülüklerini ortadan kaldırır, elektronik ortamda kolayca işlem yapmanıza olanak tanır

Bulut çözümleriyle 7/24 Erişim sağlanarak  Gerekli görüldüğünde dosyalara anında erişilebilir.

TOP